Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο σημείωμα

Ευχαριστώ την οικογένεια μου και  όλους όσους με στήριξαν με τη ψήφο τους και μου συμπαραστάθηκαν στην απόφασή μου αυτή.
 Συνεχίζω να ασχολούμαι και να προσπαθώ για το καλύτερο της περιφέρειας μας, για να εφαρμόσουμε την άμεση  Δημοκρατία όπως λέει το πρόγραμμα μας και ο Θεόδωρος Καρυπίδης, να γίνουμε οι υπηρέτες στις εντολές των πολιτών της Δ. Μακεδονίας, έτσι όπως το   καταθέσαμε στο πρόγραμμά μας.
 Η συμμετοχή μου σε όλη αυτή την διαδικασία για πρώτη φορά με έφερε σε επαφή με αξιόλογους ανθρώπους. ( που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχα γνωρίσει)  και το βασικότερο, τώρα, έχω μία πιο αναλυτική εικόνα για τα προβλήματα της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης και  σε όλες τις περιοχές Δ  Μακεδονίας.
Κέρδισα σε γνώσεις και σχέσεις.
 Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους τους συνυποψήφιους μου που  πήραν θέση στο περιφερειακό  συμβούλιο και στα τοπικά συμβούλια του Δήμου μας .

ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ


         ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου