Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Νικ. Πλαστήρα6  τηλ:2463022066  ΑΦΜ:099319060

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   ΚΟΖΑΝΗΣ

Οι  Σύλλογοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εορδαίας και  Κοζάνης εκφράζουν ομόφωνα τη διαφωνία τους με την εσωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, όπως αυτή προτείνεται και βεβιασμένα, τρεις μόλις μήνες πριν τη λήξη του σχολικού έτους.
Η εγκύκλιος που εξέδωσε αιφιδιαστικά  ο Υπουργός Παιδείας για τη συγκρότηση των ομάδων αυτοαξιολόγησης είναι το  αποκορύφωμα του αυταρχισμού ενάντια στους εκπαιδευτικούς που αντιστέκονται στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Είναι μια ακόμη πολιτική επιστράτευση εκπαιδευτικών και των διευθυντών των σχολείων για την αρνησή τους να εφαρμόσουν μια καταστροφική γραμμή για την εκπαίδευση που προωθείται μέσω της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.
Η επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση-χειραγώγηση, αποτελεί  την αιχμή του δόρατος της κυβερνητικής επίθεσης, απέναντι στη Δημόσια Εκπαίδευση. Με «εργαλείο» τις διάφορες  μορφές αξιολόγησης το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν:
Να καθηλώσουν      μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς αφού συνδέουν την αξιολόγηση με το      ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του.
Να υποτάξουν τους      εκπαιδευτικούς, να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν τη μαθησιακή διαδικασία,      μετατρέποντάς την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και      ποσοτικών κριτηρίων.
Να      κατηγοριοποιήσουν τα Σχολεία.
Οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν υποστεί τη μεγαλύτερη οικονομική, κοινωνική και εργασιακή εξαθλίωση σε σχέση με όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα. Αυτό, θα έπρεπε να αναγκάσει κάθε υπεύθυνη πολιτική ηγεσία στο χώρο της εκπαίδευσης, να προχωρήσει σε κινήσεις και αποφάσεις που ανεβάζουν το ηθικό των εκπαιδευτικών και όχι να προβαίνει σε κινήσεις επιβολής, αυταρχισμού και ενίσχυσης του φόβου και της ανασφάλειας. Θα έπρεπε να νοιάζεται για το πώς θα διώξει το φόβο και την ανασφάλεια από τον εκπαιδευτικό και όχι για το πώς θα τον φοβίσει και θα τον εξουθενώσει, σωματικά και ψυχικά, ακόμη περισσότερο.
Tώρα είναι η ώρα να διαφύλαξουμε την ενότητα του κλάδου , να υπερασπιστούμε το δημοκρατικό σχολείο που στηρίζει τη λειτουργία του στη συνεργασία των εκπαιδευτικών , να υποστηρίξουμε την αξιολόγηση που είναι ανατροφοδοτική , που δε συνδέεται με το μισθό, που οδηγεί σε πραγματική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου , που δε δημιουργεί σχέσεις υποτέλειας και εξάρτησης.
Τα Δ.Σ των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου