Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ;
Είμαι σε πανικό…
Δεν νομίζω ότι έχω άλλες αντοχές …
Μπροστά μου μια κόλλα χαρτί, μια αίτηση κινητικότητας την οποία καλούμαι να συμπληρώσω αν θέλω  έστω και με τις ελάχιστες πιθανότητες που έχω να σωθώ…
Να σωθώ …Το ερώτημα είναι να σωθώ από τι;
Να σωθώ από την ψευτιά και την απαξίωση των υπευθύνων; δεν πρόκειται  όσες αιτήσεις κι αν κάνω …
Να σωθώ  από την ανεργία … Να ξεχάσω ότι προτεραιότητες είχα μέχρι σήμερα και να κυνηγήσω  το ελάχιστο, το κατώτερο …
Να μη μιλήσω, γιατί προτεραιότητα είναι να σωθεί η χώρα …μα η χώρα τι είναι; Δεν είναι οι πολίτες της;
Πως θα εξηγήσω στα παιδιά μου (δυστυχώς είναι δύο και όχι τρία και άνω) ότι όλα όσα τους  έλεγα τόσα χρόνια για αξιοκρατία, μόρφωση και ηθική δεν ισχύουν;
Πως θα τους μιλήσω για την τρομοκρατία των ανικάνων; Που σε βάζουν μπροστά σε μια κόλλα χαρτί  με  σκοπό να σε τυλίξουν μέσα σε αυτή;
Είμαι  θυμωμένη…
Κάποιες στιγμές δεν μπορώ να αναπνεύσω…
Ο νους μου δεν μπορεί να χωρέσει την αδικία, τόσα χρόνια, τόσος κόπος και διάβασμα…
Τα πτυχία, ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, τα μεταπτυχιακά, η διδασκαλία, οι μαθητές…
Δεν αρκούν, τίποτα δεν αρκεί στον τόπο που ζούμε…
Εδώ  το μόνο που μετράει είναι οι γνωριμίες και η εξουσία …
Εδώ όλοι είναι χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη και αποφασίζουν για τους υπηκόους τους.
Με πνίγει το άδικο…
Δεν ξέρω τι θα κάνω  αύριο και σε ποιο μέρος της Ελλάδας θα βρεθώ… αν βρεθώ… διαλύοντας οικογένεια και σέρνοντας  τα παιδιά μαζί σαν τους τσιγγάνους, στο όνομα μιας διαπλοκής που λέγεται ιδιωτική  επαγγελματική εκπαίδευση…
Αν πάω ίσως σωθώ  … όχι από τον εαυτό μου  αλλά από  την ανεργία …
Όταν όμως έρθει η ώρα του δικαίου…
Εσάς κύριοι  ποιος θα σας σώσει ;
ΣΙΑΤΕΡΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ1810


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου