Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΟΕ: Πιέσεις να χαρακτηριστούν εκπαιδευτικοί ως πλεονάζοντες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Μέθοδοι που θυμίζουν άλλες εποχές έχουν επιστρατευθεί για να μετατραπούν εκπαιδευτικοί πλεονάζοντες , καταγγέλλει η Διδασκαλική Ομοσπονδία. Συγκεκριμένα με ανακοίνωσή της ααφέρει:
Α. Υπάρχουν πιέσεις Περιφερειακών Διευθυντών και Διευθυντών Εκπαίδευσης προς τους Διευθυντές και τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων να χαρακτηρίσουν ως «υπεράριθμους» εκπαιδευτικούς που, αν το σχολείο λειτουργήσει σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία, φυσικά και δεν μπορεί να χαρακτηρισθούν έτσι.
Β.Κορυφαίο δείγμα όλου αυτού του κλίματος, τα όσα συμβαίνουν στην Περιφέρεια Αττικής. Αναπληρωτές Διευθυντές Εκπαίδευσης ορίζονται δίχως απόφαση του ΑΠΥΣΠΕ κι έπειτα ανακαλείται ο ορισμός, όταν αποκαλύπτονται οι μεθοδεύσεις. Πίνακες τοποθετήσεων της Ειδικής Αγωγής που έχει διενεργήσει το ΠΥΣΠΕ ανακαλούνται με το «έτσι θέλω».
Γ.Οι εκπαιδευτικοί της διάθεσης δεν τοποθετούνται σύμφωνα με τα πραγματικά λειτουργικά κενά αλλά αναμένουν τις παράνομες μετακινήσεις τους.
Δ. Κι ο ίδιος ο Περιφερειακός Διευθυντής σε συνάντηση με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και τα Δ.Σ. των Συλλόγων χαρακτηρίζει ως «βόλεμα κάποιων» αυτά που εμφανίζονται ως κενά και αντιμετωπίζει τους συνομιλητές του με απαξιωτικό τρόπο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ «για την τραγική κατάσταση που έχει δημιουργήσει στην Α/θμια Εκπαίδευση με τις παράνομες πράξεις και τις παλινωδίες της καθώς και εκείνα τα στελέχη της εκπαίδευσης που δεν εκτελούν το πραγματικό τους καθήκον, το να ενεργούν νομίμως για το αληθινό συμφέρον της εκπαίδευσης, αλλά συμβάλλουν με τις αποφάσεις τους στη διάλυση του δημόσιου σχολείου και την ταλαιπωρία μαθητών κι εκπαιδευτικών».
Παράλληλα τη ΔΣ της ΔΟΕ δηλώνει πως θα κινηθεί «ενάντια σε όλα αυτά τα φαινόμενα με κάθε συνδικαλιστικό και νομικό μέσο και καλούμε τώρα, έστω κι αν είναι πολύ αργά, την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αναλογιστεί τις ευθύνες της και τις συνέπειες των ενεργειών της στην εκπαίδευση  και τον εκπαιδευτικό κόσμο».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου