Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Οδοντιατρικός Σύλλογος Κοζάνης: Ενημέρωση σε ότι αφορά τη σχέση οδοντιάτρων – Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οδοντιατρικού Συλλόγου Κοζάνης κρίνει σκόπιμο να ενημερώσει τους συμπολίτες του Νομού μας σε ότι αφορά τη σχέση οδοντιάτρων – Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


1.- Στον προϋπολογισμό λειτουργίας του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. δεν προβλέπεται κονδύλιο για οδοντιατρική περίθαλψη.
Έτσι οι ασφαλισμένοι δεν μπορούν να κάνουν χρήση του βιβλιαρίου τους για οδοντοπροσθετική και οδοντοθεραπεία  και να διεκδικήσουν  από το ταμείο τους ένα μέρος της δαπάνης, όπως γινόταν προ  Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

2. – Το μόνο που δύνανται να παράσχουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες οδοντίατροι, είναι η ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

3.- Οι οδοντίατροι δεν ευθύνονται για τον αποκλεισμό της οδοντιατρικής από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Υπεύθυνη είναι η πολιτεία η οποία μας αγνόησε παντελώς, συντελώντας στην υποβάθμιση της Οδοντιατρικής Υγείας και επιδεικνύοντας στοιχειώδη έλλειψη  κοινωνικής ευαισθησίας

4.-  Θα περιμέναμε από τα πολιτικά κόμματα εν όψει των εκλογών  της 17-6-2012 να πάρουν θέση επί του θέματος και να ανακοινώσουν τις προτάσεις  τους για την κάλυψη της οδοντιατρικής περίθαλψης του Ελληνικού λαού.

  1. Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Κοζάνης προέτρεψε τα μέλη του  για μείωση των οδοντιατρικών τιμών κατ΄ αναλογία  της απώλειας  εισοδήματος των συμπολιτών μας.



 Ποδοσφαιρικοί σχολικοί αγώνες Δημοτικών Σχολείων Ν. Κοζάνης





Σχολικοί αγώνες των δημοτικών σχολείων της Κοζάνης, στο ποδόσφαιρο,  στο Στρατιωτικό Γήπεδο Κοζάνης, παρουσία δεκάδων μικρών αθλητών που αγωνίστηκαν επάξια στο αγαπημένο τους σπορ!
Οι αγώνες (για το σχολικό έτος 2011-2012), ξεκίνησαν  γύρω στις 9 και κράτησαν ως της 12, ενώ κατά τη διάρκειά τους, έλαβαν μέρος οι ομάδες ποδοσφαίρου των σχολείων της περιοχής! Θα υπάρξει, όμως και συνέχεια, αφού  οι μικροί αθλητές σχολείων της περιοχής θα αγωνιστούν στο Χάντμπολ.

ΕΛΜΕ-Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κοζάνης: Εκδήλωση-συζήτηση για το σχολείο στον 21ο αιώνα


Η ΕΛΜΕ Κοζάνης και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κοζάνης διοργανώνουν ανοιχτή εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: «Κριτική Προσέγγιση στο σχολείο του 21ου αιώνα», την Παρασκευή 1η Ιουνίου και ώρα 6:30μ.μ. στην αίθουσα Φίλιππος.

Εισηγητές της εκδήλωσης:

Γιώργος Γρόλλιος: Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Α.Π.Θ.
γνωστικό αντικείμενο: Παιδαγωγικά με έμφαση στα αναλυτικά προγράμματα.

Περικλής Παυλίδης: Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Α.Π.Θ.
γνωστικό αντικείμενο: Φιλοσοφία της Παιδείας.

Δημήτρης Μάνος: Νηπιαγωγός-Συγγραφέας-Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης.

Καλούμε τους συναδέλφους, τους γονείς, τους μαθητές μας να στηρίξουν με τη μαζική και ενεργή τους συμμετοχή την εκδήλωση.

Οκτώ φόροι έρχονται από τον Ιούνιο

Οκτώ φόροι έρχονται από τον Ιούνιο
Οκτώ φόρους σε τρείς μήνες καλούνται να πληρώσουν οι φορολογούμενοι αρχίζοντας από τον Ιούνιο, που δικαίως λαμβάνει το χαρακτηρισμό του «μήνα των φόρων» και αυτό γιατί είναι ο μήνας που οι περισσότεροι φόροι πρόκειται να γίνουν απαιτητοί είτε στο σύνολο τους είτε στην καλύτερη περίπτωση κατά ένα μεγάλο μέρος τους.
Φανταστείτε μόνο ότι, πρώτον η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, δεύτερον το τέλος επιτηδεύματος, τρίτον ο φόρος επί των στοιχείων πολυτελούς διαβίωσης και τέταρτον ο φόρος εισοδήματος, θα βεβαιωθούν και θα πληρωθούν μαζί με το ίδιο εκκαθαριστικό.
Ας πάρουμε τους φόρους που θα κληθούν να πληρώσουν οι φορολογούμενοι με τη χρονολογική σειρά της πληρωμής τους:
- Πρώτος φόρος είναι το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ) ή αλλιώς το γνωστό χαράτσι στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος.
Οι φορολογούμενοι θα κληθούν να πληρώσουν πρώτη δόση του χαρατσιού το πολύ έως τα μέσα Ιουνίου ενώ εξόφληση του φόρου αυτού φέτος θα γίνει σε πέντε διμηνιαίες δόσεις.
Οι δε επόμενες δόσεις θα καταβληθούν ανά δίμηνο έως και τις αρχές του 2013.
- Ταυτόχρονα σχεδόν με το χαράτσι έρχεται το περίφημο πολυεκκαθαριστικό.
Ένα έντυπο πολυ-φόρου που περιλαμβάνει την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, το τέλος επιτηδεύματος, το φόρο επί των στοιχείων πολυτελούς διαβίωσης τα οποία με τον φόρο εισοδήματος θα βεβαιωθούν και θα πληρωθούν μαζί με το ίδιο εκκαθαριστικό.
Αν η κατάθεση των φορολογικών δηλώσεων δεν πάρει παράταση οι παραπάνω φόροι θα πληρωθούν μαζί το πολύ σε τρεις διμηνιαίες δόσεις ανάλογα με το πότε που θα γίνει η εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων και συνεπώς η βεβαίωση των φόρων.
Έτσι αν η εκκαθάριση γίνει ως το τέλος Ιουλίου τότε οι παραπάνω φόροι μπορούν να πληρωθούν σε τρεις δόσεις (έως το τέλος Ιουλίου, Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου).
Αν η βεβαίωση γίνει έως το τέλος Ιουλίου οι παραπάνω φόροι θα πληρωθούν, επίσης, σε τρεις δόσεις (έως το τέλος Αυγούστου, Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου).
Αν η βεβαίωση γίνει τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο η εξόφληση θα γίνει σε δύο διμηνιαίες δόσεις (μια έως το τέλος του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση του φόρου και η δεύτερη έως το τέλος του τρίτου μήνα από τη βεβαίωση του φόρου).
Αν η βεβαίωση γίνει μετά η εξόφληση υποχρεωτικά θα γίνει εφάπαξ έως το τέλος του μεθεπόμενου μήνα από τη βεβαίωση.
Σας υπενθυμίζουμε ότι όταν συνολικό ποσό των παραπάνω φόρων είναι έως 250 ευρώ εξοφλούνται εφάπαξ, ενώ σε περίπτωση εθελούσιας εφάπαξ εξόφλησης των φόρων για μεγαλύτερα ποσά χορηγείται επί του συνολικού ποσού έκπτωση 1,5% (από 5% που ήταν πέρυσι ).
Η Τρίτη και τελευταία ( ;) δέσμη τριών φόρων περιλαμβάνει το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων του 2009 και τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας των ετών 2010 και 2011.
Η εξόφληση τους θα γίνει σε μια δόση έως το τέλος του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση του φόρου.
Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων τα ανάλογα μπιλιετάκια έχουν σταλεί πράγμα που σημαίνει ότι για τους περισσότερους φορολογούμενους η εξόφληση του φόρου θα γίνει έως το τέλος Ιουνίου.

Έγκριση πραγματοποίησης επιμορφωτικής ημερίδας


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
-----
Ταχ. Δ/νση:        Μακρυγιάννη 22
Τ.Κ.-Πόλη:          50100 Κοζάνη         
Ιστοσελίδα:       gramsvai@dmaked.pde.sch.gr
Πληροφορίες:   Γκορένα Ελευθερία
Τηλ.:                   2461021353
FAX:                    2461049962
     




Κοζάνη, 29-05-2012
   Αρ.Πρωτ.: Φ.33/2022



       ΑΠΟΦΑΣΗ





ΘΕΜΑ: «Έγκριση πραγματοποίησης επιμορφωτικής ημερίδας»


Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του Ν.2817/2000 (ΦΕΚ 78/Α/2000)
  2. Τις διατάξεις του Ν.2986/2002 (ΦΕΚ 24/Α/2002)
  3. Την Υ.Α. Φ353.1./324/105657/Δ1/16-10-2002, κεφ. Α, άρθρο 2, παρ. ζ.
  4. Το με αριθ. Πρωτ. 24/24-05-2012 έγγραφο της κας Νιάκα Ευγενίας, Σχολικής Συμβούλου ΠΕ70 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Α/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης.

Αποφασίζει

Ε γ κ ρ ί ν ε ι  την πραγματοποίηση επιμορφωτικής ημερίδας, που διοργανώνει η Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης Κοζάνης, κα Νιάκα Ευγενία, για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κοζάνης με θέμα: «Σύγχρονες τάσεις στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών – Τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα των Φυσικών Επιστημών».
Εισηγητές θα είναι οι:
Καριώτογλου Πέτρος, Καθηγητής Π.Τ.Ν. Δυτικής Μακεδονίας
Σπύρτου Άννα, Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας
Παπαδοπούλου Πόπη, Λέκτορας Π.Τ.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012 στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου «Κοβεδάρειο» και ώρες 08.30 – 13.30.







Κοινοποίηση:
1. Σχολική Σύμβουλο κα Νιάκα Ευγενία

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Π.Ε. & Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



ΕΛΕΝΑ ΖΥΓΟΥΡΗ

H εγκύκλιος για την παράλληλη στήριξη και την στήριξη μαθητών που δεν αυτοεξυπηρετούνται


Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την παράλληλη στήριξη και την στήριξη μαθητών που δεν   αυτοεξυπηρετούνται για το σχολικό έτος 2012-13 θα ισχύσουν τα εξής:

ΔΟΕ: Σχετικά με τις Ιατρικές Εξετάσεις μαθητών - Να μην υπάρχει επιβάρυνση των οικογενειών


ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ:1125
Αθήνα 30/5/2012
Προς
1.  τον Υπουργό Υγείας
     κ. Χρήστο Κίττα.

2. την Υπουργό Παιδείας
     κ. Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου
Κοιν:
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

2. Μ.Μ.Ε.

 Θέμα: Ιατρικές εξετάσεις μαθητών
Κύριοι Υπουργοί,
 Στις δύσκολες στιγμές που περνούν οι εργαζόμενοι όλης της χώρας, τα αγαθά της Παιδείας και της Υγείας πρέπει να διατηρήσουν το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα τους, αν θέλουμε ως κοινωνία να έχουμε τη δυνατότητα δημιουργίας σοβαρών προϋποθέσεων εξόδου από την κρίση. Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2012-2013 θα πρέπει να γίνει με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις και χωρίς να δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα στους Έλληνες πολίτες.
 Είναι γνωστό πως η παρουσία των μαθητών στις σχολικές αίθουσες συνδέεται με μια σειρά ιατρικών δικαιολογητικών (καρδιολόγος, οφθαλμίατρος, οδοντίατρος) τόσο για την πρώτη εγγραφή στο σχολείο, όσο και για τις υπόλοιπες τάξεις.
 Με δεδομένο τον όγκο των εξετάσεων που πρέπει να πραγματοποιηθούν, αλλά και την ελλιπέστατη έως ανύπαρκτη στελέχωση των υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στις περισσότερες περιοχές της χώρας, οι γονείς ταλαιπωρούνται  και αναγκάζονται να πληρώσουν, προκειμένου να εξασφαλίσουν τις προϋποθέσεις να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο δημόσιο  σχολείο. Κάτι τέτοιο όπως αντιλαμβάνεστε δεν μπορεί να το αντέξει η ελληνική οικογένεια.
 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να αναλάβετε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε το σύνολο των μαθητών της χώρας να εξεταστεί από τις υπηρεσίες  του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας χωρίς καμιά απολύτως οικονομική επιβάρυνση. Είναι αναγκαίο να προβλεφθούν ημέρες και ώρες στις οποίες οι γονείς θα πηγαίνουν τα παιδιά τους για τον απαιτούμενο ιατρικό έλεγχο.
 Δεν θα πρέπει να υπάρχει  μαθητής ή μαθήτρια που για οικονομικούς λόγους δεν θα εξεταστεί από γιατρούς. Το αγαθό της ανθρώπινης ζωής είναι αδιαπραγμάτευτο.




ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ


Διευκρινίσεις σε ερωτήματα
επί της μοριοδότησης της συνυπηρέτησης

Έπειτα από ερωτήματα σχετικά με το κριτήριο της συνυπηρέτηση στη μοριοδότηση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ συνοψίζουμε τις οδηγίες που δώσαμε και σας ενημερώνουμε ως ακολούθως:

1. Στην εγκύκλιο των αποσπάσεων αναφέρουμε:
«Τα μόρια συνυπηρέτησης δίνονται με την προϋπόθεση ότι ο/η σύζυγος εργάζεται στο εν λόγω ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ένα έτος (1) στο όποιο δύναται να περιληφθούν και διαστήματα επιδοτούμενης ή μη ανεργίας χωρίς να απαιτείται ενεργός σύμβαση εργασίας κατά την υποβολή των αιτήσεων. Η συμπλήρωση του απαιτούμενου ενός έτους μπορεί να γίνει μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων απόσπασης

2. Σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που εστάλη στις 22, 2012 3:35’ διευκρινίζαμε τα ακόλουθα σχετικά:
«Στην εγκύκλιο των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ στο κεφάλαιο Γ’ στην παράγραφο της ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ περ. β, η προϋπόθεση του ενός έτους συνυπηρέτησης εργασίας του/της συζύγου στο κατά περίπτωση ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ πρέπει να συντρέχει κατά τις ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων απόσπασης, όπως αναγράφονται στην εγκύκλιο, δηλ. από 23-5-2012 έως 1-6-2012

3. Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που εστάλη στις 25 Μαΐου 2012 (12:19’) διευκρινίσαμε:
«α) για τα μόρια συνυπηρέτησης με σύζυγο εκπαιδευτικό, λαμβάνεται υπόψη οποιοδήποτε είδος εργασίας (αναπληρωτής, ωρομίσθιος).
β) μόρια συνυπηρέτησης λαμβάνονται υπόψη και σε περίπτωση ανεργίας ενός έτους, εφόσον υπάρχει οποιοδήποτε διάστημα επιδοτούμενης ανεργίας, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διάστημα εργασίας εντός του έτους στην συγκεκριμένη περιοχή μοριοδότησης.»

Όπως προκύπτει και από τις προαναφερόμενες οδηγίες, βασικές προϋποθέσεις χορήγησης των μονάδων συνυπηρέτησης είναι οι ακόλουθες:

α) Πρέπει να προκύπτει οπωσδήποτε εργασία του/της συζύγου εντός της Διεύθυνσης στην οποία θα δοθεί η συνυπηρέτηση.
β) Η εργασία δεν πρέπει να είναι μικρότερη του ενός έτους συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων ανεργίας (επιδοτούμενης ή πιστοποιούμενη με κάρτα ανεργίας).
γ) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με δεδομένο ότι προσλαμβάνονται μετά την έναρξη του σχολικού έτους, το απαιτούμενο ένα έτος –όπως είναι φυσικό- δε μπορεί σε καμιά περίπτωση να συμπληρωθεί μέχρι τις ημερομηνίες που ορίσαμε στην εγκύκλιο, δηλ. 23-5-2012 έως 1-6-2012, αν δεν εργάζονταν το προηγούμενο διάστημα στην περιοχή αυτή. Έτσι, πρέπει αναγκαστικά για να συμπληρώσουν το ένα έτος:
· είτε να εργάζονταν και το προηγούμενο έτος ως αναπληρωτές στην ίδια Διεύθυνση (ΠΥΣΠΕ) και το Καλοκαίρι να ήταν άνεργοι,
· είτε να εργάζονταν στη συγκεκριμένη Διεύθυνση (ΠΥΣΠΕ) πριν προσληφθούν ως αναπληρωτές σε οποιαδήποτε άλλη εργασία (που ασφαλώς πρέπει να προκύπτει από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά).

Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ


Επισυνάπτεται έγγραφο του 14ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων σχετικά με τη συγκέντρωση χρημάτων για την οικονομική ενίσχυση μαθήτριας.
Επισυναπτόμενα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (OIKONOMIKH_ENISXYSH.doc)OIKONOMIKH_ENISXYSH.doc

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ


Επισυνάπτεται αρχείο excel (δύο φύλλα εργασίας) με το πρόγραμμα των αγώνων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ των Δημοτικών Σχολείων Π.Ε. Κοζάνης για σχολικό έτος 2011-2012.
Επισυναπτόμενα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (PROGR_AGW_CHEIROSF.xls)PROGR_AGW_CHEIROSF.xls

Δεν εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί από την απαγόρευση αποσπάσεων μεταθέσεων λόγω εκλογών


Δεν προβλέπει εξαίρεση των εκπαιδευτικών από την απαγόρευση αποσπάσεων μεταθέσεων λόγω εκλογών, η εγκύκλιος του υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που αφορά  : "Αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών - Ανάκληση και απαγόρευση χορήγησης κανονικών αδειών - Διευκολύνσεις υπαλλήλων για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος". ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ: Η απόφαση αποζημιώσεων των συμμετεχόντων στις εξετάσεις


Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της κυβέρνησης η απόφαση σχετικά με  το ύψος αποζημιώσεων των  συμμετεχόντων στις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2012-2013


Για τις εγκυκλίους και την αίτηση κάνετε κλικ εδώ

Οι βάσεις των αποσπάσεων της περσινής σχολικής χρονιάς 2011-12 (Α΄ και Β΄ φάσης) των εκπαιδευτικών Π.Ε.



           
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
            Σας κοινοποιώ τους πίνακες με τις βάσεις των αποσπάσεων (Α΄ και Β΄ φάσης) της περσινής χρονιάς , επισημαίνοντας τα εξής :
1.Στους πίνακες δε συμπεριλαμβάνονται οι αποσπάσεις των ειδικών κατηγοριών.
2.Οι βάσεις αυτές είναι ενδεικτικές , αφού κάθε χρόνο διαμορφώνονται διαφορετικά ανάλογα με τα κενά της κάθε περιοχής και τον αριθμό των αιτήσεων.

Για να δείτε τους πίνακες κάντε κλικ εδώ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Δ.Ο.Ε


Αθήνα 28/5/2012

Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  καταγγέλλει την προσπάθεια εκφοβισμού και τρομοκράτησης, που εκδηλώθηκε με επιστολή αγνώστου προς τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου και που αφορούσε στην πρωτοβουλία του συλλόγου για την επίσκεψη στη Μακρόνησο, απειλώντας ότι «για τους ψευτοεπαναστάτες ετοιμάζονται νέα μακρονήσια».
Για τη μαχόμενη εκπαίδευση η Μακρόνησος αποτελεί κομμάτι της ζωντανής ιστορίας ενός λαού, που δε φοβήθηκε να υπερασπίσει τα δίκαια της εργατικής τάξης. Αποτελεί όμως και το σημείο αναφοράς ενός λαού, που δεν υπέκυψε, αλλά απέδωσε στην Ιστορική μνήμη νέους ήρωες, Ανθρώπους της δουλειάς, που πότισαν με αίμα τους βράχους του νησιού.
Από τη Δ.Ο.Ε. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Δ.Ο.Ε


Αθήνα 29/5/2012
Προς
Το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σάμου
Κοιν:
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Ψήφισμα για την ποινικοποίηση
της σχολικής καθημερινότητας και της συνδικαλιστικής δράσης
            Το Δ.Σ .της Δ.Ο.Ε. εκφράζει την πάγια αντίθεση του σε κάθε προσπάθεια ποινικοποίησης της σχολικής ζωής καθώς και της συνδικαλιστικής δράσης.
            Σε ότι αφορά την υπόθεση της Σάμου, με την υποβολή μηνύσεων, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους να τις αποσύρουν.
            Οι διαφορές και διαφωνίες μεταξύ συναδέλφων, επιβάλλεται να γίνονται στο εσωτερικό του κλάδου και όχι στις αίθουσες των δικαστηρίων.
Από τη Δ.Ο.Ε. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Δ.Ο.Ε


Αρ. Πρωτ:1124 Αθήνα 29/5/2012
Προς
Την Υπουργό Παιδείας
κ. Αγγελική - Ευφροσύνη Κιάου
Κοιν:
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

Θέμα: «Πάγωμα υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών»
Κυρία Υπουργέ,
Εξαιτίας της προεκλογικής περιόδου όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (αμοιβαίες μεταθέσεις, ενστάσεις μεταθέσεων, μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ, παραιτήσεις, κλπ.) δεν πραγματοποιούνται.
Είναι βέβαιο πως αν δεν προχωρήσει άμεσα η άρση της σχετικής δέσμευσης και δεν υλοποιηθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές, η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει χωρίς οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται στα σχολεία.
Σας καλούμε να αναλάβετε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλότητα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων και να μην υπάρχει ομηρία των εκπαιδευτικών.

Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012


«Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης»

Έχοντας υπόψη:
1.      Τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 1 και 2 του ν. 2986/2002 (ΦΕΚ 24 Α΄/13-2-2002) «Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». 
  1. Τις διατάξεις του άρθρου 32 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄/ 19-5-2010) «αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 21 του ν. 3966/2010 (ΦΕΚ 118 Α΄/ 24-5-2011) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και άλλες διατάξεις».
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, όπως κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98).  
  4. Το πιλοτικό - ερευνητικό έργο «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» (ΑΕΕ) του ΕΣΠΑ («Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 – Οριζόντια Πράξη» με MIS 295381), όπως τροποποιήθηκε με την με την υπ. Αριθμ. 5028/29-03-12 απόφαση της Ειδικής Γραμματέως ευρωπαϊκών πόρων του ΥΠΔΒΜΘ.
  5. Την με αριθμ. πρωτ. 14841/ Γ1/ 13-2-2012 εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ με θέμα: «Προετοιμασία- Δράσεις γενίκευσης της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου – αυτοαξιολόγηση σχολικών συμβούλων».

Άρθρο 1

Σκοπός της αξιολόγησης
 
  1. Η σχολική μονάδα αποτελεί το βασικό φορέα προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της έργου.
  2. Σκοπός της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) είναι η βελτίωση και η ποιοτική αναβάθμιση όλων των διαστάσεων και των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου επιδιώκεται η διαμόρφωση κουλτούρας αξιολόγησης στα σχολεία, η ενίσχυση της συνεργασίας και της συμμετοχής μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, η ενίσχυση της αυτογνωσίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, η απόκτηση εμπειριών από στελέχη και εκπαιδευτικούς στο πεδίο της αξιολόγησης, η ανάδειξη θετικών σημείων και αδυναμιών και η ανάπτυξη δράσεων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο χώρο του σχολείου.
  3. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου συμβάλλει στην αρτιότερη διοίκηση και λειτουργία των σχολικών μονάδων, στην αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, στην ενίσχυση των σχέσεων και των συνεργασιών στο σχολείο, στην αναβάθμιση των διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών, στην προώθηση της καινοτομίας, στην ανάπτυξη υποστηρικτικών και αντισταθμιστικών πρακτικών. Επίσης, συμβάλλει  στην ανάδειξη των επιτευγμάτων των σχολείων, στην διάχυση των καλών πρακτικών, στην επισήμανση των αδυναμιών του εκπαιδευτικού συστήματος και στην ανατροφοδότηση για το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής και τον καθορισμό επιμορφωτικών και άλλων παρεμβάσεων.
4.      Η αξιολόγηση αποτελεί μια διαδικασία κινητοποίησης όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ανάπτυξη δράσεων με στόχο την βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της μάθησης, την ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, την ενίσχυση της ισότητας και την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων, την καταπολέμηση των διακρίσεων και του αποκλεισμού και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.
 

Άρθρο 2

Πεδίο εφαρμογής

 
1.      Οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων της γενικής εκπαίδευσης της χώρας (πεδίο εφαρμογής: άρθρο 4  παρ. 1 και 2 του ν. 2986/2002 και άρθρο 32, παρ. 2 του ν. 38348/2010) αξιολογούν κάθε έτος το εκπαιδευτικό τους έργο ως προς την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων.
2.      Κάθε σχολική μονάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, θέτει τους εκπαιδευτικούς στόχους, προγραμματίζει τις δραστηριότητες του σχολικού έτους και καταρτίζει ειδικά προγράμματα δράσης με σκοπό την αντιμετώπιση προβλημάτων και αδυναμιών και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού της έργου. 

Άρθρο 3

Το Πλαίσιο της ΑΕΕ


1.      Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα πραγματοποιείται με βάση το πλαίσιο της ΑΕΕ. Στη διαδικασία της αξιολόγησης λαμβάνονται υπόψη τόσο τα ποσοτικά όσο και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, τα οποία αντιστοιχούν στις ακόλουθες αναλυτικές/ερμηνευτικές κατηγορίες του εκπαιδευτικού έργου:
·         Δεδομένα του σχολείου
·         Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
·         Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα
Το εκπαιδευτικό έργο αποτιμάται με δείκτες ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, οι οποίοι έχουν τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αποκτούν διαφορετική σημασία κατά την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου, η αξία τους επηρεάζεται από τις διαφορές μεταξύ των σχολικών μονάδων και συμβάλλουν με διαφορετικό τρόπο στη διαδικασία και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
2.      Η αναλυτική παρουσίαση του πλαισίου της ΑΕΕ γίνεται με εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ.


Άρθρο 4
Μέθοδος/Διαδικασία Αξιολόγησης

1.      Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα γίνεται με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης. Την ευθύνη εφαρμογής της διαδικασίας αξιολόγησης έχουν ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.
  1. Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και συνδέεται με τον γενικότερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου και την ανάπτυξη ειδικών σχεδίων δράσης με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στους τομείς που επιλέγει κάθε σχολείο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές του.
3.      Η διαδικασία της ΑΕΕ περιλαμβάνει:
·         Την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου
·         Τον προγραμματισμό δράσεων βελτίωσης
·         Την υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των δράσεων
·         Την αξιολόγηση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των δράσεων.
  1. Στο τέλος κάθε  διδακτικού έτους η σχολική μονάδα καταρτίζει έκθεση αξιολόγησης με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και τους Σχολικούς Συμβούλους, η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου και υποβάλλεται στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π). 
5.      Η αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας αξιολόγησης γίνεται με εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ.

Άρθρο 5
Το εκπαιδευτικό υλικό της ΑΕΕ

  1. Το ΙΕΠ συντάσσει αναλυτικό εκπαιδευτικό υλικό της ΑΕΕ το οποίο περιλαμβάνει:  
·         Το θεωρητικό πλαίσιο της ΑΕΕ
·         Εργαλεία και Διαδικασίες εφαρμογής
·         Σχέδια εκθέσεων αξιολόγησης
·         Το πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και παραδείγματα σχεδίων δράσης.
2.      Το υλικό της ΑΕΕ αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ώστε να είναι προσβάσιμο από όλα τα σχολεία της χώρας.

 

Άρθρο 6

Το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ


Δημιουργείται  Παρατηρητήριο Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε εθνικό επίπεδο, το οποίο εποπτεύεται από το Ι.Ε.Π. και έχει ως σκοπό:
  • Την υποστήριξη της βιωσιμότητας και της καλής λειτουργίας της ΑΕΕ
  • Τη συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων σε ζητήματα αξιολόγησης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και την επεξεργασία σχετικών στοιχείων και μελετών
·         Την επιστημονική υποστήριξη των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών στα θέματα της ΑΕΕ
  • Τις ανταλλαγές τεχνογνωσίας, εμπειρίας και τη διάχυση καλών πρακτικών σε εξειδικευμένα ζητήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στις σχολικές μονάδες της χώρας.


Άρθρο 7

Το Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ


1.      Δημιουργείται Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ σε εθνικό επίπεδο, το οποίο εποπτεύεται από το Ι.Ε.Π. και έχει ως σκοπό:
  • Την επεξεργασία των δεδομένων των εκθέσεων των σχολικών μονάδων και την πληροφόρηση των εκπαιδευτικών αρχών σε τοπικό, περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο
  • Την υποστήριξη του έργου των Σχολικών Συμβούλων στην αξιοποίηση των εκθέσεων των σχολικών μονάδων και την υποβολή προτάσεων προς το ΥΠΔΒΜΘ 
  • Τη διαρκή ενημέρωση των υπηρεσιών του ΥΠΔΒΜΘ σε κεντρικό επίπεδο για τα δεδομένα των σχολικών μονάδων για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και των πολιτικών του ΥΠΔΒΜΘ.
  1. Οι ετήσιες εκθέσεις αξιολόγησης των σχολικών μονάδων υποβάλλονται στους Σχολικούς Συμβούλους και στο Ι.Ε.Π. μέσω του Δικτύου  Πληροφόρησης της ΑΕΕ.


Άρθρο 8

Εποπτεία και αξιολόγηση της ΑΕΕ


1.      Την ευθύνη της εποπτείας, του συντονισμού και της αξιολόγησης της ΑΕΕ έχουν:
·         Σε κεντρικό επίπεδο το ΙΕΠ και 
·         Σε περιφερειακό επίπεδο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χώρας.
2.      Η διαδικασία της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων πραγματοποιείται σε ετήσια βάση. Τον Ιούνιο κάθε έτους οι σχολικές μονάδες υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης ως εξής:
α) Οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο,
β) Οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης,
γ) Οι σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)   υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο ΕΑΕ.
3.      Ακολούθως, οι Σχολικοί Σύμβουλοι, με βάση τα στοιχεία των εκθέσεων των σχολικών μονάδων συντάσσουν και υποβάλλουν συγκεντρωτική έκθεση προς τον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης (ΠΕΠΚ). Οι ΠΕΠΚ, με βάση  τα στοιχεία των εκθέσεων των Σχολικών Συμβούλων, συντάσσουν και υποβάλλουν συγκεντρωτική έκθεση ΑΕΕ της περιφέρειας προς το Ι.Ε.Π., την οποία κοινοποιούν προς την Περιφερειακή Διεύθυνση και τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα στοιχεία των εκθέσεων αξιοποιούνται για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε κεντρικό και σε περιφερειακό επίπεδο.
4.      Η αξιολόγηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων της ΑΕΕ πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια.  Σε περιφερειακό επίπεδο συγκροτείται Περιφερειακή Ομάδα Αξιολόγησης (ΠΟΑ) στην οποία μετέχουν Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Εκπαίδευσης. Το έργο της ΠΟΑ αφορά στην αξιολόγηση των διαδικασιών που αναπτύσσουν τα σχολεία και στα αποτελέσματα που παράγουν, στη λειτουργία του δικτύου πληροφόρησης μεταξύ σχολικών μονάδων και Σχολικών Συμβούλων, στην αξιοποίηση των στοιχείων των εκθέσεων στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε τοπικό και σε περιφερειακό επίπεδο. Η ΠΟΑ υποβάλλει έκθεση με τα αποτελέσματα καθώς και προτάσεις βελτίωσης της ΑΕΕ προς το ΙΕΠ. Η συγκρότηση της ΠΟΑ καθορίζεται με υπουργική απόφαση.
5.      Στο ΙΕΠ συγκροτείται Ομάδα Αξιολόγησης στην οποία μετέχουν στελέχη του ΙΕΠ και του ΥΠΔΒΜΘ. Η Ομάδα Αξιολόγησης μελετά τα στοιχεία των εκθέσεων αξιολόγησης των περιφερειών και υποβάλλει έκθεση με τα αποτελέσματα καθώς και προτάσεις βελτίωσης της ΑΕΕ προς το ΥΠΔΒΜΘ.
6.      Μετά από σχετική εισήγηση του Ι.Ε.Π, μπορεί να επικαιροποιείται και τροποποιείται το πλαίσιο, το εκπαιδευτικό υλικό και οι διαδικασίες εφαρμογής της ΑΕΕ από το ΥΠΔΒΜΘ, ανάλογα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στο χώρο της εκπαίδευσης.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΠΥΥ ΓΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΑΓΟΡΑΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ



eopyyΚατεβάστε εδώ την ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ με τις οδηγίες προς τους ασφαλισμένους
και εδώ τι ισχύει για τη συμμετοχή των ασφαλισμένων

Άσκηση σεισμού στα παιδιά του νηπιαγωγείου της Ολυμπιάδας από την ΕΔΟΠ



H εθελοντική διασωστική ομάδα, την Δευτέρα 28-5-2012 θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα και άσκηση σεισμού, στα παιδιά του νηπιαγωγείου της Ολυμπιάδας του Δήμου Εορδαίας στις 9:30 και στην συνεχεία στα παιδιά του νηπιαγωγείου της Γαλάτειας του Δήμου Εορδαίας στις 11:00.
Στο πρόγραμμα θα παρουσιαστούν  όλες εκείνες τις ενέργειες, που θα πρέπει να γίνονται τόσο κατά την διάρκεια ενός σεισμού όσο και μετά τον σεισμό. Στην συνέχεια θα πραγματοποιήσει μια, μικρής κλίμακας άσκησης , εγκατάλειψης κτιρίου , προκειμένου τα παιδιά να αφομοιώσουν και να κατανοήσουν καλύτερα το πώς θα αντιμετωπίσουν ένα σεισμό.
Οι παραπάνω δράσεις πραγματοποιούνται μετά από κάλεσμα των εκπαιδευτικών των νηπιαγωγείων.



Στεγαστικά για 50 χρόνια και τέλος στις πιστωτικές σκέφτονται οι τράπεζες

Στεγαστικά για 50 χρόνια και τέλος στις πιστωτικές σκέφτονται οι τράπεζες
Αντιμέτωποι με ένα νέο, τελείως διαφορετικό τοπίο θα βρεθούν οι πελάτες των τραπεζών, καθώς είναι ζήτημα χρόνου να αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα σε δάνεια, κάρτες και καταθέσεις.
Ήδη οι τραπεζίτες έχουν στο συρτάρι τους σειρά από νέα προϊόντα, κυρίως δάνεια, τα οποία σχεδιάζουν να διαθέσουν αμέσως μόλις ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο προκειμένου να αντιμετωπίσουν την καλπάζουσα υπερχρέωση.
Μεγαλύτερη διάρκεια, έως και 50 χρόνια, δυνατότητα αποπληρωμής μόνο τόκων, δυνατότητα παράλειψης δόσεων και σειρά από άλλες διευκολύνσεις περιλαμβάνονται στα δάνεια νέας γενιάς. Ζητούμενο σε όλα αυτά τα προϊόντα είναι να διευκολυνθούν οι δανειολήπτες που βλέπουν να τους πνίγει η δόση των δανείων τους ενώ ταυτόχρονα τα εισοδήματά τους μειώνονται.
Ουσιαστικά, όπως αναφέρουν «Τα Νέα», στόχος των τραπεζών είναι, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, η μηνιαία δόση για ένα μέσο στεγαστικό δάνειο να έρθει στα επίπεδα του ενοικίου. Έτσι επιδιώκουν να ανασχέσουν το κύμα των επισφαλειών που γιγαντώνεται μέρα με την ημέρα στη στεγαστική αλλά και την καταναλωτική πίστη. Ενδεικτικό είναι ότι σήμερα, ανάλογα με την τράπεζα, τα κόκκινα στεγαστικά δάνεια ξεπερνούν το 10% του συνόλου, ενώ στα καταναλωτικά και στις πιστωτικές κάρτες οι επισφάλειες υπερβαίνουν το 25%.
Την ίδια στιγμή, ήδη το ψαλίδι στις αιτήσεις για κάρτες αλλά και καταναλωτικά δάνεια έχει φτάσει σε επίπεδα άνευ προηγουμένου. Πλέον οι τράπεζες αρνούνται να εκδώσουν πιστωτικές κάρτες, ακόμα και σε πελάτες τους με μόνιμη δουλειά και σταθερό εισόδημα.
Ακόμα και όταν το κάνουν, το όριο σπανίως ξεπερνά τα 1.000 ευρώ, όταν στο παρελθόν με άνεση ενέκριναν όρια των 3.000, 5.000 ή και 10.000 ευρώ. Επιπλέον, πολύ συχνά προχωρούν σε μείωση του πιστωτικού ορίου, ακόμα και στο μισό, στις υπάρχουσες κάρτες, ουσιαστικά δηλαδή μειώνοντας τη δυνατότητα δανεισμού των νοικοκυριών.
Παράλληλα, και ο τζίρος με πλαστικό χρήμα σημειώνει μείωση της τάξης του 30% και πλέον σε ετήσια βάση, καθώς από τη μία οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών δεν ξοδεύουν τόσα πολλά χρήματα και, από την άλλοι, πολλές κάρτες έχουν φτάσει στο όριο και οι κάτοχοί τους δεν μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν πλέον.
Αντίστοιχα, στα καταναλωτικά δάνεια, ακόμα και για αναχρηματοδοτήσεις οφειλών της τάξης των 10.000 – 15.000 ευρώ σχεδόν απαραίτητη είναι η ύπαρξη κάποιου περιουσιακού στοιχείου για προσημείωση , καθώς υπό άλλες συνθήκες τα δάνεια απλώς δεν εγκρίνονται.

ΕΛΜΕ-Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κοζάνης: Εκδήλωση-συζήτηση για το σχολείο στον 21ο αιώνα


Η ΕΛΜΕ Κοζάνης και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κοζάνης διοργανώνουν ανοιχτή εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: «Κριτική Προσέγγιση στο σχολείο του 21ου αιώνα», την Παρασκευή 1η Ιουνίου και ώρα 6:30μ.μ. στην αίθουσα Φίλιππος.

Εισηγητές της εκδήλωσης:

Γιώργος Γρόλλιος: Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Α.Π.Θ.
γνωστικό αντικείμενο: Παιδαγωγικά με έμφαση στα αναλυτικά προγράμματα.

Περικλής Παυλίδης: Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Α.Π.Θ.
γνωστικό αντικείμενο: Φιλοσοφία της Παιδείας.

Δημήτρης Μάνος: Νηπιαγωγός-Συγγραφέας-Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης.

Καλούμε τους συναδέλφους, τους γονείς, τους μαθητές μας να στηρίξουν με τη μαζική και ενεργή τους συμμετοχή την εκδήλωση.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ


Σύμφωνα με το με αριθμό πρωτ. 2/84707/0022/24.02.2012 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, οι διατάξεις του Ν. 4024/2011 επεκτείνονται και στο προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. καθώς και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Περισσότερα στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Επισυναπτόμενα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (MISTH_KATA_ANAPLH.doc)MISTH_KATA_ANAPLH.doc [ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ]

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ


Πονοκέφαλος για τις δηλώσεις Τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι κατά τη συμπλήρωση των εντύπων για να αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις 
 Το ποσό των αποδείξεων που απαιτούνται για να κατοχυρώσουν το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ υπολογίζεται στο 25% του πραγματικού ή τεκμαρτού εισοδήματος
Μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις προκύπτουν για εκατομμύρια φορολογουμένους οι οποίοι ως και πέρυσι είτε βρίσκονταν κάτω από το αφορολόγητο όριο είτε πλήρωναν ελάχιστους φόρους. Οι αυξήσεις αυτές συνδέονται με την αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης, τη μείωση του αφορολογήτου, την κατάργηση της έκπτωσης με αποδείξεις, τη μείωση της έκπτωσης των φοροαπαλλαγών και την επιβολή έκτακτης εισφοράς επί των εισοδημάτων. Ωστόσο περισσότερος φόρος μπορεί να προκύψει από λάθος υπολογισμό των αποδείξεων και των τεκμηρίων. «Περισσότεροι από 1.500.000 φορολογούμενοι που ως πέρυσι βρίσκονταν κάτω από το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ θα διαπιστώσουν εφέτος ότι για πρώτη φορά θα πληρώσουν φόρους» αναφέρει ο φοροτεχνικός κ. Αντώνης Μουζάκης. Σύμφωνα με τον ίδιο, «δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις εκείνων που, ακόμη και αν έχουν εισοδήματα κάτω από το νέο αφορολόγητο των 5.000 ευρώ, λόγω των τεκμηρίων εμφανίζουν στην Εφορία εισοδήματα 10.000 ευρώ, 12.000 ευρώ ή και παραπάνω και πληρώνουν φόρους». Πρόσθετη φορολογική επιβάρυνση ενδέχεται να προκύψει και από το γεγονός ότι κάποιος έχει αναγράψει λιγότερες αποδείξεις από αυτές που προβλέπει ο νόμος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της παγίδας των τεκμηρίων είναι κάποιος που υποβάλλει δήλωση με μηδενικό εισόδημα και διαθέτει κύρια κατοικία 50 τ.μ. και αυτοκίνητο 1.200 κυβικών εκατοστών. Ο συγκεκριμένος φορολογούμενος θα κληθεί να πληρώσει φόρο 400 ευρώ. Και τούτο διότι με βάση τα νέα τεκμήρια διαβίωσης η Εφορία θα υπολογίσει ότι έχει ελάχιστες δαπάνες διαβίωσης 3.000 ευρώ, έξοδα 2.000 ευρώ για τη χρήση και τη συντήρηση της κατοικίας του και 4.000 ευρώ για το αυτοκίνητο. Συνολικά, δηλαδή, το τεκμαρτό εισόδημά του διαμορφώνεται σε 9.000 ευρώ και άρα τα 4.000 ευρώ που είναι πάνω από το νέο αφορολόγητο των 5.000 ευρώ φορολογούνται με συντελεστή 10%. Ετσι προκύπτει φόρος 400 ευρώ. Το τεκμήριο διαβίωσης για τις κατοικίες ενεργοποιείται από το πρώτο τετραγωνικό μέτρο και αφορά όχι μόνο την πρώτη ιδιόκτητη κατοικία αλλά και τη δευτερεύουσα και εξοχική κατοικία. Δηλαδή, τα τεκμήρια αθροίζονται. Αφορά επίσης και αυτούς που ζουν σε μισθωμένη κατοικία ή τους έχει παραχωρηθεί δωρεάν. Μεγάλες αυξήσεις σημειώθηκαν στα τεκμήρια για τα αυτοκίνητα σε σύγκριση με πέρυσι. Ειδικότερα τα τεκμήρια ανέρχονται για τα αυτοκίνητα ως 1.200 κ.ε σε 4.000 ευρώ. Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 1.200 κ.ε προστίθενται 600 ευρώ ανά 100 κ.ε. ως τα 2.000 κ.ε. Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.000 κ.ε. προστίθενται 900 ευρώ ανά 100 κ.ε. και ως 3.000 κ.ε. και για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από 3.000 κ.ε. προστίθενται 1.200 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά. Το τεκμήριο μειώνεται ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου, η οποία υπολογίζεται από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα, κατά ποσοστό 30% για χρονικό διάστημα πάνω από 5 και ως 10 έτη και κατά ποσοστό 50% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη. Κάθε χρόνο εκτός των τεκμηρίων εφαρμόζεται και ένα ποσό ως ελάχιστη αντικειμενική δαπάνη διαβίωσης που ορίζεται στο ποσό των 3.000 ευρώ προκειμένου για άγαμο, διαζευγμένο ή χήρο και στο ποσό των 5.000 ευρώ προκειμένου για συζύγους που υποβάλλουν κοινή δήλωση. Τα τεκμήρια περιορίζονται κατά 30% για συνταξιούχους που έχουν υπερβεί το 65ο έτος της ηλικίας τους. Για να μπορέσει κάποιος να δικαιολογήσει τεκμήρια και να μη φορολογηθεί επί των τεκμαρτών εισοδημάτων αλλά επί των πραγματικών θα πρέπει να προχωρήσει σε ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών, να εμφανίσει έσοδα από πώληση περιουσιακών στοιχείων (αυτοκινήτων, ακινήτων, σκαφών αναψυχής κτλ.), να έχει λάβει δάνεια, δωρεές, γονικές παροχές κτλ.

Η παγίδα των αποδείξεων
Οι φορολογούμενοι κατά τη συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσής τους θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μη βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Συγκεκριμένα το ποσό των αποδείξεων που απαιτούνται για να κατοχυρώσουν το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ υπολογίζεται στο 25% του πραγματικού ή τεκμαρτού εισοδήματος, όποιο από τα δύο είναι μεγαλύτερο. Αυτό σημαίνει ότι, αν το δηλωθέν εισόδημα είναι π.χ. 5.000 ευρώ και το εισόδημα που προκύπτει με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης (κατοικία και αυτοκίνητο) ανέρχεται σε 8.000 ευρώ, για να κατοχυρωθεί το αφορολόγητο όριο απαιτούνται αποδείξεις ύψους 2.000 ευρώ που υπολογίζονται στο τεκμαρτό εισόδημα των 8.000 ευρώ (8.000 Χ 25% =2.000) και όχι 1.250 ευρώ για το δηλωθέν εισόδημα των 5.000 ευρώ (5.000 Χ 25%=1.250). Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, αν ο φορολογούμενος παρουσιάσει αποδείξεις 1.250 ευρώ, δηλαδή για το εισόδημα που δηλώνει και όχι για το τεκμαρτό των 8.000 ευρώ, τότε θα επιβαρυνθεί με ποινή φόρου 10% για τις αποδείξεις που λείπουν (2.000 -1.250= 750), δηλαδή θα έχει έξτρα φόρο 75 ευρώ (750 Χ 25%) και επιπλέον θα φορολογηθεί για το τεκμαρτό εισόδημα των 8.000 ευρώ πληρώνοντας φόρο 300 ευρώ. Δηλαδή, θα πληρώσει συνολικά φόρο ύψους 375 ευρώ, ενώ κανονικά με βάση το δηλωθέν εισόδημα των 5.000 ευρώ θα ήταν αφορολόγητος

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ


Απόφαση που καθορίζει τη   διαδικασία απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, όρων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής των υποψηφίων, διαδικασίας διαπίστωσης της γνώσης ξένης γλώσσας και περιπτώσεων απόσπασης εκπαιδευτικών με αποδοχές και επιμίσθιο, χωρίς αποδοχές και επιμίσθιο ή μόνο με αποδοχές, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012


Ακύρωση θέματος στο μάθημα της Φυσικής των Πανελλαδικών

Ακύρωση θέματος στο μάθημα της Φυσικής των Πανελλαδικών
Στην ακύρωση του θέματος Γ4, που περιλαμβάνεται στα σημερινά θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης, μάθημα στο οποίο διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.
Η κεντρική επιτροπή εξετάσεων απέστειλε ήδη οδηγία στα βαθμολογικά κέντρα, σύμφωνα με την οποία οι εφτά μονάδες του ερωτήματος Γ4 διαχέονται στα υπόλοιπαερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος.
Για τους όσους έχουν ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στο μάθημα, ισχύει η ίδια ρύθμιση.
Νωρίτερα, με ανακοίνωσή της η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, είχε χαρακτηρίσει επιστημονικά λανθασμένη την διατύπωση του θέματος Γ4 , επισημαίνοντας ωστόσο ότι τα θέμα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης.

Εντυπωσιακή η λαογραφική έκθεση του 11ου Δημοτικού σχολείου Πτολεμαΐδας (Βίντεο)

ΧΟΡΗΓΗΣΗ Μ.Κ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε ΚΟΖΑΝΗΣ


Επισυνάπτονται έγγραφα της Δ/νσης Π.Ε. Κοζάνης σχετικά με τη χορήγηση νέου Μ.Κ. σε εκπαιδευτικούς της Δ/νσής μας σύμφωνα με το Ν. 4024/2011.

Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (01_NOEMBRIOS_2011.doc)01_NOEMBRIOS_2011.doc [ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011]

Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (02_DEKEMBRIOS_2011.doc)02_DEKEMBRIOS_2011.doc [ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011]
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (03_IANOYARIOS_2012.doc)03_IANOYARIOS_2012.doc [ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012]

Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (04_FEBROUARIOS_2012.doc)04_FEBROUARIOS_2012.doc [ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012]

Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (05_MARTIOS_2012.doc)05_MARTIOS_2012.doc [ΜΑΡΤΙΟΣ 2012]

Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (06_APRILIOS_2012.doc)06_APRILIOS_2012.doc [ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012]